la isla bonita - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van myriam - WaarBenJij.nu la isla bonita - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van myriam - WaarBenJij.nu

la isla bonita

Door: myriam

Blijf op de hoogte en volg myriam

09 Juli 2012 | Mexico, Mexico-stad

OLAAAAAA!

hier ben ik weer ... na 1,5maand thuis gezeten te hebben .. vond ik dat ik wel weer wat vakantie verdiende.. en dus zit ik terug in het zonnige mexico .. na een vlucht van 10u met een huilende baby ( die haast de hele tijd had zitten janken) een busritje van een halfuurtje met nog een overstap op een andere bus voor nog eens 4uur + nog een boottochtje van een halfuurtje ..ben ik dan eindelijk aangekomen op het zonninge eilandje holbox.. het klein paradijsje .. zon , zee , strand ,golfkarretjes, mooie zonsondergang .. versje visjes.. en het zalige niks doen .. tot het op de 2de dag al begon te regenen.. wat een baalmomentje.. dan ga je op vakantie op de regen thuis te ontlopen .. en wat krijg je dan .. jawel regen .. maar goed dat het niet te lang duurt .. en dat de zon eral snel weer doorkomt .. en dan is het weer puffen geblazen.. je voelt de zon goed branden .. en dat zonder zonnebrandcreme.. dus goed in de schaduw blijven .. de volgende dag almaar direkt een klein toertje gedaan .. eerst met het bootje richting een cenote .. voor een frisse duik .. dan terug het bootje in op weg naar isla de passion .. awel de passie is er ver te zoeken .. tenzij je de passie van de muggen mee telt .. na dit bezoekje ben ik al direkt een kilootje lichter.. en zovéél muggen beter rijker.. hierna terug het bootje in .. flamingos gaan bekijken.. en de andere vogels .. + nog een duikje in de zee .. lekker warm .. was ik schelpjes aan het zoeken in het ondiepe water.. dacht ik hmmm .. das hier precies een grote .. had ik een krab vast .. en gevoeld dat ik het heb .. gelukkig niks ernstig .. alleen eventjes geschrokken toen ie zen schaar in men vinger zette .. de volgende dag had ik dan een toertje geboekt om te gaan zwemmen met de walvishaai .. dit is ook de reden waarom ik terug ben gekomen naar dit eilandje .. werd de toer toch niet afgelast omwille het slechte weer .. en dan nog alleen onze boot die niet ging .. alle andere boten zijn wel vertrokken .. dus duimen voor morgen beter weer .. want na een paar dagen zitten niksen heb ik er wel genoeg van .. het hostel is ook niet zo geweldig .. wel het valt wel mee .. alleen de douche is niet echt een douche .. meer een pisstraaltje.. gelukkig zijn wel de gaste die er zijn vriendelijk en lief .. beetje hippies .. en ja .. natuurlijk ruikt het er ook veel naar weed.. maar goed ..
duim voor me morgen! dat men toertje doorgaat .. en dat we veel walsvishaaien mogen zien!
en tot de volgende ...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Mexico-stad

central america 2

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2012

Tequila's!

15 Juli 2012

bye bye caraiben!

09 Juli 2012

la isla bonita
myriam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 26497

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 31 Augustus 2016

costa rica to mexico

13 Januari 2012 - 16 Mei 2012

midden amerika

18 September 2009 - 08 Mei 2010

Zuid - Amerika

23 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

06 Juli 2012 - 30 November -0001

central america 2

Landen bezocht: