Tequila's! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van myriam - WaarBenJij.nu Tequila's! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van myriam - WaarBenJij.nu

Tequila's!

Blijf op de hoogte en volg myriam

12 Augustus 2012 | Mexico, Mexico-stad

jaajaaaaaaa hier ben ik nog eens ... ik weet het , tis alweer eventjes geleden .. maar als je je amuseert dan denk je er niet aan om eventjes een postje te maken ..

Na mahuahal .. ( maar goed dat ik er ondertussen al weg ben .. met de orkaan die passeerde ) ben ik dan land inwaarts getrokken richting chetumal .. daar wou ik een nachtje blijven .. maar toen ik aan de deur van de hostel stond .. deed er niemand open .. fijn .. stpnd ik dan .. bij het enigste hostel in chetumal.. dan maar rap iets gaan eten .. want aangezien ik er al eerder geweest ben .. wist ik dus waar ik de lekkerste uien soep kon vinden .. hop naar daar eten , internet checken en bedenken wat verder te doen .. ondertussen had ik ook gemerkt dat men nieuwe zonnebrand spray ... helemaal uitgesprayd was in men rugzak .. juij .. lekker vettig en stinken .. en ja .. kon er niks aan doen .. dus .. hup zo maar weer de bus op .. richting xpujil .. een dorpje met helemaal niks .. wat een shithole .. maar ik wou graag terug naar de ruines van calakmul dus .. had ik een cabana gehuurd .. wel cabana = 4 houten planken met een bed in het midden met moskietenet en een wc/douche waar ik niks durfde aan te raken .. maar goed .. voor 1 nachtje dacht ik .. wat maakt het uit .. heel de nacht niet geslapen natuurlijk! en dan moest ik alweer opstaan om half 5 smorgens om te vertrekken met de taxi ( die ik deelde met 3 andere ) naar de ruines .. waar we natuurlijk de eerste waren .. om 7.30u stonden we klaar aan de ingang .. na zo'n kleine 5 uur rond te wandelen en iedere piramide te beklimmen dat mogelijk was ,was het tijd voor lunch .. hierna zijn we nog naar een kleine site geweest .. om dan uiteindelijk terug te keren naar xpujil .. in xpujil ben ik dan opzoek gegaan naar een nieuwe kamer .. maar echt een kamer .. niet te duur .. maarja dat kon ik natuurlijk niet vinden .. dus daar zat ik dan .. ik wou niet terug naar die 'hut' dus hup de bus maar in .. maar waarheen .. jah .. daar zat ik dan .. wachten en denken .. wat te doen .. waarheen te gaan .. dus ik dacht hup naar escarsega .. dat zal wel een groot busstation zijn .. maar daar aangekomen .. zat ik zonder geld .. jawel .. weer iets geleerd .. zit nooit zonder geld! ge weet nooit waar ge tercht komt .. op het busstation stond dan toch gelukkig een geldautomaat .. pfieuw .. tot ik aan de beurt was .. en er geen geld uitkwam.. nee!nee! balen! shit .. wat nu .. dan maar gewandeld naar een andere geldautomaat . werkte die ook niet .. was ik nog bang dat die men kaart zou inslikken .. dan maar terug naar het bus station .. een andere bus genomen .. niet echt waar ik naartoe wou .. maar op weg naar .. en het engiste wat ik nog kon betalen .. goed .. aangekomen op het nieuwe busstation .. stonden er dan gelukkig geldautomaten die wel geld gaven .. en kon ik dan eindelijk de bus nemen waar ik uiteindelijk naartoe wou .. dus die nacht .. van xpujil - escarsega 2u ( langs de wc... die enorm stonk!) escarsega - villa hermosa 4u .. villa hermosa - puebla 10u ... plus nog eens 1-2 uur wachten op ieder busstation ... wat een nacht .. ik was blij toen ik de volgende middag eindelijk in puebla was .. hier ben ik dan 4-5 dagen geweest .. amerikaan leren kenne .. cn .. met hem ben ik dan naar nog 2 ruines geweest , naar een stadje kortbij .. met een kerk op de top van een piramide met uitzicht op vulkanen .. die af en toe een pufke deden .. ook hebben we in de stad rondgewandeld .. de kerken bezocht .. en geloof me .. daar kan je bijna de hele dag mee vullen .. ook zijn we naar de buurt geweest waar alle huizen 'street art' hebben .. alle huizen hebben een soort van muurschildering .. na dan die paar dagen met heb doorgebracht te hebben .. had ik wel weer genoeg van .. en ben dan op de volgende bus gestapt richting mexico stad! waar ik nu nog steeds zit .. en meer specifiek in zona rosa : de gay zone ... echt geweldig hier .. ze zouden in iedere grote stad een zona rosa moeten hebben .. heel de arena .. zo goed als alleen maar homo's - lesbiennes - travestieten en drag queens... de straat is vol met bars - disco's - kareoke en sex shops .. geweldig gewoon .. om eerlijk te zijn heb ik deze keer nog niet zo veel bezocht .. aangezien ik al veel heb gezien .. maar ik maak het goed met de feestjes , de tequila's , .. heb het zelfs zo goed naar men zin .. dat ik vanaf 20aug in een appartementje kan .. waar ik op de katten moet passen .. zodat ik nog een paar weken extra kan blijven .. dus .. voorlopig ga je niet veel horen .. want ik zit zeker tot mid september hier in mexico stad / zona rosa! ... groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Mexico-stad

central america 2

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2012

Tequila's!

15 Juli 2012

bye bye caraiben!

09 Juli 2012

la isla bonita
myriam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 678
Totaal aantal bezoekers 26499

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 31 Augustus 2016

costa rica to mexico

13 Januari 2012 - 16 Mei 2012

midden amerika

18 September 2009 - 08 Mei 2010

Zuid - Amerika

23 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

06 Juli 2012 - 30 November -0001

central america 2

Landen bezocht: