xela - Reisverslag uit San Pedro La Laguna, Guatemala van myriam - WaarBenJij.nu xela - Reisverslag uit San Pedro La Laguna, Guatemala van myriam - WaarBenJij.nu

xela

Door: myriam

Blijf op de hoogte en volg myriam

28 Januari 2012 | Guatemala, San Pedro La Laguna

hier zijn we weer ... na men 2 weken mislukte azie reis .. zit ik nu terug lekker in de zon ..Hallelujah.. in latino amerika .. guatemala .. om precies te zijn .. hier heb ik in xela 2 weken men spaans opgefrist + wat nieuwe dingen geleerd .. en nu is de tijd gekomen om xela te verlaten .. afscheid te nemen van men juffrouwtjes ( claudia & milena ) .. waarmee ik goed heb kunnen praten en lachen..
in die 2 weken heb ik anderhalve week in een appartementje geslapen met nog 2 belgische meisjes en een hollands koppel .. dus veel spaans werd er niet gepraat buiten de lessen ... of zeg maar helemaal geen spaans .. dus ben blij dat ik nu terug verder kan .. met men spaans .. en mezelf kan behelpen en doen .. vanaf maandag ga ik in een dierenasiel werken .. als vrijwilliger voor toch zeker 2 weken .. als het fijn is mss een extra weekske .. ik weer in ieder geval dat ze alle hulp kunnen gebruiken met min 320 honden en 80 katten ... dieren genoeg om te verzorgen en aandacht te geven ..
wat ik hierna ga doen .. geen idee .. dat zie ik dan wel weer ... voor morgen staat er wel een tripje paardrijden op het programma , deze gaat een stukje langs het meer waar ik nu zit .. dus dat zal wel mooie fotos opleveren .. en daarna gaan we eens de geweldige guatemaalse koffie bewonderen .. hoe deze gemaakt worden enal .. ben benieuwd ..
wel .. dat was het voorlopig .. binnekort meer ..

• 29 Januari 2012 - 17:40

Carina :

Hey , zo te lezen heb je een mooie tijd in Guatemala. Profiteer er maaar goed van.....En je Spaans wat bijgeschaafd,wel dan kan er niets meer mis gaan....Tof dat je vrijwilligerswerk kan doen met dieren..Zuid-Amerika is echt je ding dus geniet er met volle tegen van ,wij doen dit ook in India......groetjes van ons 2 tjes , Marc en Carina