alice springs to darwin and kakadu - Reisverslag uit Broome, Australië van myriam - WaarBenJij.nu alice springs to darwin and kakadu - Reisverslag uit Broome, Australië van myriam - WaarBenJij.nu

alice springs to darwin and kakadu

Door: myriam

Blijf op de hoogte en volg myriam

06 Februari 2008 | Australië, Broome

na 12 dagen dan ... tijd voor de laatste 2 toertjes .. 3 dagen ieder ... de eerste touer was met adam .. een jongen van 20 .. best wel saaie toer omdat er op de weg haast niets te zien was ... een korte stop aan de devils marbles en een pub .. en dat was zowat de toer ... het was meer gewoon een bus toer ... rijden ,rijden en nog eens rijden ... de tweede toer dan was veel leuker ... met dean ... hij bracht ons als eerste naar de adelaide rivier waar we een kleine demostratie kregen van hoe ze de krokodillen voeren .. vleesje aan een touwtje aan een stokkie en dan kom krokkie krokkie ... vleesje hoger ... krokkie springen ... en het publiek ... ooooh ... na dit zijn we naar wat aboriginal rock art wezen kijken met een kleine wandeling ... dag 2 wandelen om te zwemmen ... eerst een wandeling naar de waterval ... zwemmen ... wandeling terug ... namiddag : wandeling ..zwemmen en terug wandelen ... volgende dag ... jawel ... watervallen .. wandelene en zwemmen ... was best wel fun ... maar na dat je gezwommen had zat je al direct weer onder het zweet van het wandelen terug naar de bus ... veel wildlife gezien natuurlijk ... dean stopte opeens langs de weg en iedereen kijken van wat is die nu aan het doen ... sluipt die naar een boom en opeens heeft die een frilled neck lizard vast ... ha .. nog een grote ook ... en dan riep ie .. kom kom fotos maken ... ha kei leuk ... wel echt interssant kan ik het hier niet maken .. veel leuker om het persoonlijk te vertellen deze dingen ... dus .. ge zult het wel nog allemaal te horen krijgen ... later ... ohja heb ook nog fotos bij de vroige berichtjes gezet .. so have a look .... ennne see u later alligator