fire in the hole! - Reisverslag uit Perth, Australië van myriam - WaarBenJij.nu fire in the hole! - Reisverslag uit Perth, Australië van myriam - WaarBenJij.nu

fire in the hole!

Door: myriam

Blijf op de hoogte en volg myriam

21 Februari 2008 | Australië, Perth

ha paar nachten geleden.. word ik opeens wakker ... zet men mp3 uit ... hm brand alarm ? waar zou er brand zijn ? eventjes uit het raam kijken ..staat de hele straat vol mensen ... ow shit het is ons hostel ... half 2 in de ochtend ... staan we gezellig een uurtje of 2 in de kou op straat ... fun! iemand is zo lief geweest of eventjes een vuurtje aantesteken ... nadat de brandweer dan het gebouw weer vrij had gegeven .. iedereen gewoon terug naar bed ... alleen de tv kamer en keuken zijn verboden terrein .... crime scenes ... aangezien er al een brandje voor deze was geweest ... wel saai kan je het niet noemen hier ... dag ervoor lekker gaan zwemmen met de wilde dolfijnen ... was wel leuk ... dag ervoor een surf les gehad ... wat een kut sport seg .. goed voor te verdrinken ... steeds tegen die golven in gaan en dan sleurt dat bord je mee onder... moet je nog uitkijken ook dat je het niet op je donder krijgt ... goed om eens te proberen ... maar nooit meer ... en vandaag een lekker vluchtje gehad met fighter combat ... loopjes en kurkendraaiers gedaan in de lucht .. wat wel goede fun was ... ook nog naar de marktjes geweest in fremantle en een tunneltoer in de gevangenis ... het was eens wat anders ... dus vervelen doe ik hier niet .. zie jullie snel .. en tot dan .. ha ..

• 21 Februari 2008 - 21:19

Mien:

zo te zien heb je voor iedere gelegenheid ook bijpassende kleding!!mooie foto's meid !