supriseeeee - Reisverslag uit Brussel, België van myriam - WaarBenJij.nu supriseeeee - Reisverslag uit Brussel, België van myriam - WaarBenJij.nu

supriseeeee

Door: myriam

Blijf op de hoogte en volg myriam

08 Maart 2008 | België, Brussel

vrijdag avond ben ik naar de luchthaven vertrokken .. waar ik al direct een uur kon aanschuiven voor intechecken... om 11uur savonds ... geen pretje ... dan nog eens 2 uur wachten voor te boarden en dan om 1 uur eindelijk op weg naar hong kong ... een ritje van 6-7 uur vliegen ... daar aangekomen ... jah.. wat nu .. hm... ik moet maar liefst 14 uur in hong kong blijven en aangezien ik alleen was en de chineze toch zooooo geweldig engels kunnen ... heb ik deze 14 uur maar gewoon op de luchthaven doorgebracht // kwestie van niet verloren te geraken in hong kong zelf ... // na deze 14 lange uren .. kan ik op weg naar schiphol met een vliegreisje van maar liefst 15 uur ... gezellig ... gelukkig heb ik veel geslapen gehad op het vliegtuig ... aangekomen in schiphol .. op naar de trein naar antwerpen ... 2 uur op de trein ... aangekomen in antwerpen en opgehaald door christel en elke ..op weg naar oma ... half 12 gaat de bel bij oma ... suprise ... kben terug ... lol .. niemand wist van iets .. ha .. dat is ondertussen al 2weken geleden .. maarja .. druk druk druk e ... naar de politie,gemeente en bank geweest en van die dingen ... dus daarmee dat er nu pas een berichtje is .. en tzal voorlopig de laatste zijn .. tot ik weer genoeg geld heb voor een volgend trippie ... dus tot binnekort :)

  • 10 Maart 2008 - 09:17

    Ronald:

    hey is het weer fijn om thuis te zijn??
    ik ga over precies een week met het vliegtuig richting dusseldorf en heb er echt zin in.

    succes met wat er maar komen gaat.

    groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Maart 2008

supriseeeee

21 Februari 2008

fire in the hole!

06 Februari 2008

alice springs to darwin and kakadu

04 Februari 2008

adelaide to alice springs

04 Februari 2008

melbourne to adelaide
myriam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 26514

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 31 Augustus 2016

costa rica to mexico

13 Januari 2012 - 16 Mei 2012

midden amerika

18 September 2009 - 08 Mei 2010

Zuid - Amerika

23 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

06 Juli 2012 - 30 November -0001

central america 2

Landen bezocht: