fraser island - Reisverslag uit Sydney, Australië van myriam - WaarBenJij.nu fraser island - Reisverslag uit Sydney, Australië van myriam - WaarBenJij.nu

fraser island

Door: myriam

Blijf op de hoogte en volg myriam

10 Oktober 2007 | Australië, Sydney

fraser was geweldig ... leuk zo camperen met zen allen ... eerst kregen we een briefing en moesten we met zen allen boodschappen doen ... +- 20 zakken vol met boodschappen :D dan de volgende ochtend om 6 uur opstaan zodat we klaar stonden om kwart voor 7 om de auto in te laden .. alles moest op de 2de verdieping worden geplaatst ... nog een briefing erna en dan vertrekken maar naar de ferry die ons naar de westkust van het eiland bracht ... vandaar uit moeten we naar de oostkust rijden recht door de bossen uit want alleen daar mochten we een stukje rijden ... lekker hobbelig en gezellig met zen 8 vanachter op elkaar geplet ... kregen we al een eerste tegenslag op de weg naar het strand .. zeker 6 bussen en 5 autos zaten vast in het zand op de weg die wij moesten hebben en jah het zijn maar weggetjes voor 1 auto ... zeker een uur gewacht en dan maar omgekeerd en een andere weg gezocht .. de camping die we voor die dag wouden gebruiken hebben we niet gehaald ..we mochten maar een bepaalde tijd op het strand rijden en die autos die vast zaten hebben het voor ons verpest .. maar goed dan maar gewoon langs het strand gecampeerd ... gezellig .. samen gekookt en naar de sterren gekeken ... samen naar de 'wc' .. een gat graven in de grond en daar is de wc ... oppassen voor dingo's ... dan de 2de dag lekker vroeg op half 6 en ontbijten , tentjes afbreken alles terug inpakken en dan terug het strand op en gaan met die banaan ... aangekomen aan de indianheads ... mooi uitzicht ... walvissen gezien .. en een jongen die stoer wou doen die klom de rotsen af .. had wat aandacht tekort .. vandaar uit gewandeld naar de champagne pools .. lekker gezwommen daar en dan op naar eli creek en vandaar naar het beroemde schip wrak... kwam de politie nog langs kijken of er niemand in het schip ging ... en dan terug camperen langs het strand .. volgende ochtend hebben we de 2 bekendste meren opgezocht .. lake wabby en lake mckenzie .. en natuurlijk een duikje genomen ... en toen was het tijd om terug naar de ferry te rijden ... gedaan met pret ... jammer ...