gewerkt - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van myriam - WaarBenJij.nu gewerkt - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van myriam - WaarBenJij.nu

gewerkt

Door: myriam

Blijf op de hoogte en volg myriam

13 Oktober 2007 | Australië, Bundaberg

ik zei toch dat ik maar met men vingers moest knippen en ik zou werk hebben ... dinsdag kom ik aan in het hostel en woensdag ochtend kon ik al om 4 uur opstaan om om half 5 naar het werk te vertrekken ... van 6 tot half 2 aan een stuk door met af en toe een korte adempauze door gewerkt ... en dan had ik nog maar 13 emmers met tomaatjes gevuld .. en de aziaten die hadden er 30 ofzo ... voor 3 euro per emmer .. tis niet echt de moeite ... dan de 2de dag regende het gelukkig dus kregen we de keuze .. ik lekker terug naar het hostel terwijl de andere allemaal bleven .. ha sukkels ... de derde dag ..prinssenboontjes .... geweldig goed voor je rug ... en we moesten een emmer per uur doen maar alleen met de goede boontjes maar die waren er haast niet ... veel rupsen ... en dan wij alle boontjes met gaatjes er ook maar ingesmeten ... leuk voor de mensen die ze later moeten uitsorteren haha en dan heb ik het werk maar opgegeven ... zo flut werk ... nu snap ik waarom de polen komen ... maandag lekker naar de rum distellery ... en dinsdag weg uit dit gat hier op naar mackay .. zie je daar .. groetjes