the whitesundays - Reisverslag uit Sydney, Australië van myriam - WaarBenJij.nu the whitesundays - Reisverslag uit Sydney, Australië van myriam - WaarBenJij.nu

the whitesundays

Door: myriam

Blijf op de hoogte en volg myriam

24 Oktober 2007 | Australië, Sydney

maandag middag moesten we verzamelen op het terras voor een informatie babbel over de zeiltocht ... hier kregen we ook onze snorkel en moesten we een stinger suit gaan huren ... dan drank gaan kopen voor op de boot en dan vertrekken maar ... we waren met een groep van 30 ongeveer ... lekker weertje gehad iedere dag zeker 30 graden dus lekekr kunnen zonnen .. de eerste dag zeilde we direct door naar het eiland waar we zouden verblijven .. en direct naar de bar natuurlijk ... volgende ochtend vertrokken we om half 8 naar white heaven beach een tripje van 3 uur heen en 3 uur terug .. daar hebben we wat gezwommen en liggen zonnen voor een anderhalf uurtje .. en dan weer terug naar het eiland .. wat deden de engelsen op de boot voor zich te entertaienen ...drinkspelletjes .. jawel om 8 uur smorgens ... drinken maar ! niet goed wijs die mannen ... terug aangekomen op het eiland dan .. terug naar de bar ... en zuipen maar ... vooral die engelsen ... man man ... dag 3 terug om half 8 vertrokken naar een plaatsje om te snorkelen ... heel leuk .. eerst even paniek want ik wist niet goed hoe te ademen enzo maar daarna .. lekker genieten als de visjes langs je heen zwemmen ... na een uurtje snorkelen terug naar het vaste land ... hier naartoe heb ik even aan het roer gezeten ... kei leuk ... dus het was goed meegevallen de zeil tocht... jammer dat ze heel de tijd moesten drinken ... maarja je moet iets doen voor de tijd om te krijgen ...

• 29 Oktober 2007 - 19:54

Arne:

hoi,zeeman een beetje van je opa het water he. geniet er met volle teugen van hé want je maakt het waarschijnlijk niet snel meer mee. Nog bedankt voor het kaartje, en probeer zo veel mogelijk te zien. Misschien vind je nog wel een fijner werkje zodat je nog iets langer kan blijven, je weet nooit hé. De zeilen in de wind en met een skippy sprongetje ga ik er nu uit.
    Groetjes
    Chris en Arne