skydive , raften en bungy jumpen - Reisverslag uit Cairns, Australië van myriam - WaarBenJij.nu skydive , raften en bungy jumpen - Reisverslag uit Cairns, Australië van myriam - WaarBenJij.nu

skydive , raften en bungy jumpen

Door: myriam

Blijf op de hoogte en volg myriam

31 Oktober 2007 | Australië, Cairns

vrijdag : skydive ... pick up half 8 ... uurtje rijden naar het vliegveldje .. klaarmaken met zo een pakje en een banaantje rond je middel en op naarhet vliegtuigje ... daar krijg ik te horen ja wij zijn eerst .. geweldig .. eerst ... leuk uitzicht wel zat juist aan de glazen deur dus zag alles heel goed .. dan als we op 14.000ft zitten gaat de deur open en gaat de camera man uit het vliegtuig hangen dan moeten we schuiven naar de rand .. voeten op het trapje zetten .. klaar ... en dan gooit de man die aan je vasthangt ons eruit ... eng ! .. dan heb je de schrik van je leven en dan moet je nog kunnen lachen naar de camera ... onmogelijk ... na een minuutje ongeveer gaat de parachute open en dan lekker rondhangen in de lucht..genieten van het uitzicht .. en bekomen van de sprong .. dan de landing op het strand .. gelukkig ! gedaan ! en dan vragen ze wil je nog een keer ? ... zot ... even bekomen ja !

zaterdag : een daje raften .. pick up 7.45 .. reden we naar het cafeetje waar we de rest zouden ontmoeten de mensen die al een anderhalfuur op de bus zaten vanuit cairns .. dan nog een halfuurtje rijden naar de top van de rivier en dan reddingvest aan , helm op en peddel in je hand .. en vertrekken maar ... lekker koud water ... met 6 in een bootje en 1 instructeur ... een vrouw ... nog geen 50 kilo .. ik dacht hoe moet die nu in hemelsnaam een boot met 6 mensen waarvan er toch 2 wat zwaarder gewichten waren besturen ... maar het is toch goed gegaan ... lekker nat geworden ... veel rotsen .. ook wat gezwommen ... op plaatsen waar ze normaal met de raft doorgaan konden we zemmend doen ... dus iedereen het water in ... en gaan ... kopje onder , boven , onder , boven ,onder , boven ... verfrissend ... en dan juist op het einde flipt de boot om ... iedereen totaal verrasd ... maar wel lachen .. een paar blauwe plekken ... maar dat hoort erbij ..

dinsdag : bungy jumpen ... pick up 1 uur
eerst moest ik een nieuw tshirt kopen ... want was totaal vergeten dat ik ging bungyjumpen en had zo een flodder dingetje aan en dan riskeerde ik toch maar liever niet ... dan moesten we op de weegschaal gaan staan ... en dan op naar boven .. 50 meter trappen ... totaal neveus natuurlijk na al die trappen ... kregen we zo een veiligheidsbroekje aan .. een handdoek rond de enkels en klaar is kees.. wandel maar naar de rand ... strek je armen .. lachen naar de camera ... en spring maar ... ze zeggen het alfof het niets is ... en schreeuwen dat ik heb gedaan ... dan kom je beneden en hoor je van ja de fotos zijn niet goed gelukt ga nog maar eens ... nog eens ? whey .. terug die trappen op en trug dat broekje aan en klaargemaakt worden ... en dan zegen ze dat weer zo spring maar ... en terug schreeuwen ... niet minder als de eerste keer ... want het blijft even eng ...

vrijdag begin ik met men duik cursus .. en dan ben ik 2 dagen in de klas en zwembad en 3 daagjes op zee ... hopen dat ik niet zeeziek word ... en dan laat ik nog wel iets horen!groetjes !

  • 02 November 2007 - 19:44

    Chrisje:

    ik wil ook komen!!!!!

  • 02 November 2007 - 19:44

    Elke:

    Ikke ook!!!!

  • 04 November 2007 - 09:21

    Teun En Marianne:

    Wat een geweldige tijd heb je daar,geniet er van,wij vinden het erg leuk om jouw berichten te lezen.
    Ik vind je wel erg stoer dat je al die extreme sporten durft te doen!!
    Groetjes uit Spijkenisse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Maart 2008

supriseeeee

21 Februari 2008

fire in the hole!

06 Februari 2008

alice springs to darwin and kakadu

04 Februari 2008

adelaide to alice springs

04 Februari 2008

melbourne to adelaide
myriam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 26520

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 31 Augustus 2016

costa rica to mexico

13 Januari 2012 - 16 Mei 2012

midden amerika

18 September 2009 - 08 Mei 2010

Zuid - Amerika

23 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

06 Juli 2012 - 30 November -0001

central america 2

Landen bezocht: