ss yongala - Reisverslag uit Townsville, Australië van myriam - WaarBenJij.nu ss yongala - Reisverslag uit Townsville, Australië van myriam - WaarBenJij.nu

ss yongala

Door: myriam

Blijf op de hoogte en volg myriam

11 November 2007 | Australië, Townsville

gisteren werd ik opgepikt om 6.40 om dan naar de haven te gaan en duikmateriaal te passen ... dan papierwerk invullen ... best wel eng wanneer je ergens je moeders naam moet invullen .. dan op naar de boot ... een klein beetje kleiner als ik had verwacht ... zeeziek pilletjes genomen ... alles ging goed tot we aan het schipwrak aankwamen ... lekker van de ene kant naar de andere kant wiegen ... gelukkig direct het water in ... heel ruig ... tegenover het great barrier reef toch .. dus wel wat nerveus .. maar dan eens onder water ... ongeloofelijk! .. vissen zo groot als wij ...groter zelfs ook ... zoveel kleuren en verschillende vissen en ... ongeloofelijk! zelfs een gitaarhaai gezien en zeeslangen .. veel van het wrak zag je niet door al het koraal ... maar nu weet ik dus waarom dit 1 van de beste wrakduiken ter wereld is ... dan na een halfuurtje terug naar de oppervlakte ... die 30 min is zo kort ... het lijkt alsof je nog maar 5min onder bent ... zo snel gaat het ... terug aan de oppervlakte ... zag ik men ontbijt terug.. lekker tussendoortje voor de vissen .. die het wel graag eten... dan gelukkig terug het water in ... en dan is de ziekte weer over ... dan weer niet weten waar te kijken .. als je knippert dan heb je weer iets gemist ... terug na een halfuurtje op de boot en eindelijk terug naar het vaste land ... 3 uurtjes op de boot heen en 3 uurtjes terug .. dus ik heb het wel eventjes gehad met die kleine bootjes ... morgen hoor ik hoe het met men vliegtuigtickets is gesteld en dan kan ik weer wat plannen maken voor de week .. en dan laat ik wel weer wat horen ... groetjes ohja .. lekker warm weer hier ... 30 graden maar lijken wel 40 ...